czwartek, 5 czerwca 2014

Prolog oraz krótka informacja

- Zanim tam wejdziesz obiecaj mi jedną rzecz.
- Wszystko. - Odpowiedział całując mnie w usta. 
- Obiecaj, że się nie zmienisz i nie zapomnisz o mnie. - Spojrzałam w jego oczy. 
- Przysięgam. Zawsze będziesz moją księżniczką.

Wspomnienia zalały mój umysł, a łzy same cisnęły się do oczu na to wspomnienie. Obiecał. Obiecał. Minęły cztery lata od kiedy moja pierwsza miłość poszła do X-Factor, oraz cztery lata odkąd wszystko się zmieniło. Zayn miał się nigdy nie zmieniać, a teraz? Teraz jestem sama, nadal załamana po tym jak wtedy mnie potraktował. On miał się nie zmieniać, obiecał mi. A kiedy przydarzyła się pierwsza lepsza okazja, zdradził mnie. Nie mogłam sobie z tym poradzić, zostawiając wszystkie związane z nim wspomnienia postanowiłam zmienić swoje życie i wyjechać. Teraz jestem tu, gdzie jestem, Los Angeles jest piękne, lecz nigdy nie zastąpi mi mojego Londynu.


_________________________________________________________________
Prolog może nie mówi za dużo, BA! Nie mówi nam praktycznie nic, jedynie tyle, że nasza główna bohaterka była dziewczyną Zayna i jak widać będzie to opowiadanie gdzie nasz Bad Boy z Bradford jest sławny. Mam nadzieję, że prolog was zaciekawił. Jeśli tak jest zostawcie komentarz i jakbyście mogli to jakiś kontakt z wami, ponieważ opowiadanie pełną parą ruszy we wakacje. Jeszcze raz, mam nadzieję, że prolog was zainteresował i będziecie chcieli dalej to czytać. #MuchLove x
EDIT: Z powodu słabego dostępu do internetu, nie wiem kiedy pojawi się nowy rozdział.

15 komentarzy:

  1. Tak jak pisałam wcześniej na fb ciekawie się zapowiada, czekam na następny rozdział i życzę weny! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłaś na mnie bardzo dobre wrażenie. Oby tak dalej.
    Informuj o kolejnych odcinkach :-)
    @Gattino_1D
    [marked-ff]
    [gotta-be-you-darling]
    Całuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ojezu, chcę dalej!:(
    @zayancat

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, to może być ciekawe. Mogłabyś mnie informowac? @AngryLullaby
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się ciekawie ;) informuj mnie na bieżąco xd @claudiaxhoran

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie x.
    Nie mogę doczekać się już pierwszego rozdziału :)
    Proszę informuj mnie na bierząco :)
    Pozdrawiam :D
    TT; @mixdirection769

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodawaj następny
    bo zacznę robic #spam :) jak na fb :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy prolog ( :

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow..... jeden z najciekawszysz prologow jaki czytalam !!!!!
    Zapowiada sie ciekawe nie moge sie doczekac!!!!
    Czekam na pierwszy rozdzil ;)
    @andrejjj99

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest najciekawszy prolog jaki czytałam. Czekam już z niecierpliwością na rozdziały. Mogłabyś mnie informować na tt o nowych rozdziałach? Moja nazwa to: @Sarcia_13.

    OdpowiedzUsuń
  11. oo świetnie sie zapowiada i już nie mogę się doczekać aż zaczniesz dodawać rozdziały :) czekam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez urazy, ale już minęła przeszło połowa wakacji a tu tylko prolog -,-'

    OdpowiedzUsuń